Hämtat hem lilla älsklingen

Idag hämtade vi hem Sigge, från veterinären. Vi skulle egentligen ha hämtat honom i måndags, men Patrik fick sitta i telefonen hela eftermiddagen med Bredbandsskitbolaget. I vilket fall som helst, så for vi idag istället. Det var riktigt tugnt att åka därifrån och jag bröt ihop när vi kom hem. Vi köpte lite mat till Ebbe också, hon i kassan bjöd på lite av maten som en liten "tröst" eller vad man kan kalla det.
 
Jag tycker fortfarande att hela den här grejen, med att Sigge bara försvann från en dag till en annan, känns helt absurd. Blir så himla ledsen bara. Jag har köpt en jättefin urna åt honom också, som jag ska placera på något bra ställe här hemma.
 
Vi köpte ramar förra veckan, till våra förstoringar på kidsen. När jag skulle sätta in bilden på Ebbe i en av ramarna, så rasade hela ramen samman. Sen när vi öppnade den andra ramen, så var den helt trasig den med. Hyfsat less! Lämnade tillbaka dom idag, men vi måste vänta tills på fredag med att köpa nya, för dom var slut i butik.
 
Ville bara skriva av mig lite...
 
Här är urnan jag köpt, från Nillas handelsbod. Tog en grön som matchar Sigges ögonfärg, hans ögon lyste alltid så vackert illgröna.

Kommentarer

Postat av: pernilla

Publicerad 2013-06-20 15:22:53

urnan var jätte fin i vart fall :) förstår att ni saknar honom, en väldigt speciell katt!


Publiceras ej