Geo caching

Halloj!
 
Jag och Patan har börjat geo cacha för ett tag sedan, och nu har det gått så långt att vi fixat ett litet team. Det är jag, Patrik, André, Erik och Christer än så länge. Vi kör när vi kan och när man vill, bara för skojs skull. Om man vill hänga på, så är det bara kul!
 
Imorgon ska vi ut och logga en cache ute i Njurunda, i drömgrottan. Det ska bli så jädra läskigt, men samtidigt askul OM jag vågar. Men jag har läst på en del nu och som jag fattat det är det bara skoj och det finns ett rep att gå efter ifall man inte tror sig hitta ut. Så nu känns det bättre. Vi kommer lägga upp en film efter, så man kan se om man är intresserad. Hua!
 
Vi börjar morgonen med en frulle på Ikea. Sedan kör vi!
 
Här är några bilder när vi varit ute och loggat. Jättekul, istället för att sitta inne hela tiden.
 

Kommentarer


Publiceras ej