Mobilgalen

 
Tjena alla!
 
Jag blev lite distraherad från bloggen, nu när min nya telefon kom. Har pillat och grejat i två dagar nu, försökt få igång mobilsurfen och mms. Men får fan inte till mms-inställningarna! Man är tvungen att göra det manuellt, men när jag gjort som guiden säger, så vill det inte fungera! Det kommer inte igång helt enkelt. Men ja... Det kanske fixar sig.
 
Hua, det är dyrt med allt till telefon, man tror att det bara är att köpa en telefon och sedan inget mer med det... FEL! Så himla många smågrejer som kostar skjortan. Mobilsurfen, fodralet och skärmskyddet, sedan om man vill ha Spotify på mobben... Ja, en massa skit!
 
Jaja, imorgon är det fredag! Och vad betyder det? Jag är ledig OCH vi ska på restaurang och käka! Blir lite som att fira min Fitnessfight typ, för mig då. Men det blir en date night helt enkelt. Vi ska iaf på Mezoyo och käka, det ska bli så himla mysigt och framför allt GOTT! Sedan ska vi se Django.
 
Hörs då, kompisar!
 
Ni får hushålla med lite Instagrambilder, trots att ni nog redan sett dom.
 

Kommentarer


Publiceras ej