Jäla skit fan

Tjena!
 
Kom precis hem från jobbet, dagen gick relativt snabbt! Jobbar inte förrän 16.30 imorgon, så det är näääästan som att vara ledig en dag, haha!
 
Jag har ju beställt en mobil, men den kommer ju fan aldrig! Nu har jag väntat hur länge som helst, det skulle ta nio dagar! Så jag mailade i onsdags och frågade, då skulle dom packa min beställing dagen efter, alltså torsdag. Sedan skulle det ta en till två dagar extra för leverans. Jag tänkte att okej, men på måndag borde den vara här då... NEJ! Suck alltså! Jag har även beställt ett mobilfodral och ett skärmskydd, med livsgaranti. Det hoppas jag kommer lite snabbare iaf, det skulle ta upp till fem dagar. Lite besviken liksom, när man köper en sån där sak, som man vill ha på en gång!
 
Nu blir det städning, innan jag somnar i soffan!
 
 
Ha en bra daaaag!

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2013-01-28 14:55:38

Jag känner igen problemet, kommer aldrig handla från Groupon nå mer, jag fick inte lämna tillbaka det jag köpte. Snygg där du!!

Svar: Problemet är ju företaget man handlar i från! Varför har Groupon deals med oseriösa företag undrar man ju?!
Lillaste


Publiceras ej