Sällan...

Tjabba!
 
Vilken jädrans dag. Trött som ett jag-vet-inte-vad, vaknade jag vid elva. Läste på fejjan att Patan varit med om en liten olycka... Kul! Väckte honom och frågade hur han mådde och vad som hänt. Han mår bra och allt hade gått i slow-motion-fart. Så det var ju bra, trots att bilen behöver en ny kofångare fram, för den sprack och lossnade. Vi som precis fixat bilen, men det är ju alltid så när något händer, så blir det dominoeffekten. Hej då pengar, lagom inför jul menar jag. Men huvudsaken han mår bra! Nu har jag förbjudit honom att köra bil, så han får ta bussen... Hehe! (Skoja)
 
Ödets ironi - När Patan glidit ner i diket, så kommer sandbilen bara någon minut senare och puttrar förbi. Tack för inget liksom. (Perfekt Olga Otur)
 
Ikväll ska vi på julbord med FJ och Christina, det ska bli mysigt! Så jag ska göra mig i ordning nu, sedan kommer dom och hämtar oss. Det blir Grankotten, det är gött där!
 
 
Bara för att Saaben inte hade någon rost eller repor, så krajjar vi kofångarn istället... Sådär, nu kan vi återgå till silvertejpen. Kändes inge bra att ha en fin bil ändå så...
 

Kommentarer


Publiceras ej