Lucia

Hej alla!
 
Shit, vad det stormade ute i natt! Jag blev faktiskt t o m rädd! Man var ju ensam hemma, medan Patan var och jobbade. Så jag oroade mig lite över om han skulle komma hem okej i natt eller inte. Det knakade och lät som om taket skulle flyga iväg ibland, så jag kunde inte somna förrän seeent. Patrik kom hem okej iaf, så det var ju skönt! Ebbe han brydde sig inte så mycket. Han blev lite nyfiken när det brakade på som mest, men annars låg han bara och sov.
 
Men idag är det iaf Lucia. Det firar jag med lussebullar och kaffe, myyys! Igår såg jag andra filmen med Narnia, Prince Caspian. Jag hade faktiskt inte sett den och heller inte trean. Men den var ju rätt bra, ettan tycker jag inte är så bra, just för att allt är så pang på, sedan är filmen slut. Men denna var lite mer action. Jaja, vi får se vad jag tycker om trean då.
 
Näe, nu ska jag göra i ordning luciamys till mig och min älskade.
 
Ebbe var tomte i årets luciatåg.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-13 13:03:29

SnyggEbbe!!


Publiceras ej