Tips NU!

Hallååå!
 
Jag behöver middagstips PRONTO! Jag orkar inte med att man ska måsta laga mat var eviga dag... Så jobbigt och så TRÅKIGT!
 
Jag sov verkligen ut i dag! Somnade klockan ett och vaknade klockan halv elva. Skööönt! Somnade även på soffan i går, men bara en halvtimme som tur var. Hyfsat trött av att endast sovit fyra timmar och sedan plugg och annat hela dagen. Fick bli en flottig äcklig pizza till middag, hua!
 
Jag vette fan vad man ska göra i dag alltså... Inte van att inte ha något att göra. Finns alltid en massa måsten. Det gör nog även i dag, trots att det känns som att det inte finns. Städa, tvätta... Bla bla bla. BOOOOOORIIIIING! Kan man göra när helst tycker jag.
 
Har ni tips på vad man kan göra i dag, så kom gärna med dom också. Men främst mat!
 
Hörs då!
 
Ha det så kult på restaurangen
 

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2013-08-31 13:05:38

Usch, vad hemsk du ser ut. Men jag kom ju på vem du är lik och inte är det mig!! Gör storkok av köttfärsbiffar så slipper du hamna i den här situationen på ett tag! I morrn sörjer jag för funderingarna kring midda :-D

Svar: Jo, men jag gillar ju inte rester sådär sketamycket. :P Ja, idag ska jag få middag.
Lillaste

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-08-31 19:14:15

Åh, hade jag tittat in tidigare så hade ja bjuppat hem dig till oss :)

Svar: Ameeeen, tyfiskt! :D Hahaha Jag åt kyckling med currysås. Men jag tyckte det blev lite för salt. :P
Lillaste


Publiceras ej