Några serietips

Hej hej!
 
Det har blivit många produktiva dagar på min ledighet. I morgon blir det plugg hela dagen, så jag kan lämna in kursen jag håller på med just nu. Sedan blir det jobb hela helgen.
 
Jag fick ett tips utav Patriks kompis Erik, om att titta på serien Homeland. Såklart blev man fast direkt! Så nu väntar jag på nya säsongen, så jag kan se hur det går för dom. Spännande serie! Ni som inte sett den, men är sugen på något spännande, se den! Den handlar om CIA och terrorister.
 
En annan grym serie jag kollar på just nu är Hunter X Hunter. En animéserie, som handlar om en pojke som heter Gon, som försöker hitta sin far. Ja, lätt summerat alltså... Se den, ni som gillar animé eller som bara vill se en riktigt bra serie.
 
Nu ska jag sova.
 
Fick middag i går hos mor, det bjöds på hemodlade pärer och morötter. Till det fick jag fläskfilé med ädelostsås och hemgjord inlagd Västeråsgurka, tackarrrr!
I dag bjöd jag mig själv på ett hopkok av vad jag hade i kylen. Pasta med en pastasås gjord på tonfisk, scharlottenlök och en massa mer. Gott!
 
 

Kommentarer


Publiceras ej