Måla, stapla ved och cykla

Hälloo!
 
Jag är ledig i fyra dagar. Eller jag har redan varit ledig i en dag. Så himla skönt!
 
Jag spenderade min första lediga dag hos Ante och Anna, jag och Anna målade deras altanräcke. Det blev fint! Men det är några rundor kvar på ena sidan, som jag skulle hjälpt till med i dag, men jag ska hjälpa mamma först med veden. Så ska se om dom inte hunnit klart i morgon, isåfall åker jag dit och målar lite till.
 
I dag ska jag äta lunch med Issa på Eon, myyys! Sedan ska jag cykla till mamma och hjälpa henne stapla ved. Lillebrorsan kanske skulle komma förbi han också.
 
Vi har bytt ruta på våran Saab också. Patrik sa att det blev grymt, så det ska jag ta reda på snart. Skönt med ny ruta, den andra kunde man ju knappt se genom.
 
Jag kan ge er ett filmtips, nu när det börjar bli mörkt och murrigt ute på kvällarna. The Conjuring, en riktig ren jädra rysare! Fy farao, vilken läskig film. Topp fem i min läskigaste lista iaf. Jag och Issa såg den härom kvällen och vi sket på oss!
 
Ha en fin dag!
 
Här ska jag hålla till i dag. Malte myser i veboa.
 

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2013-08-21 20:14:44

Tusen tack för hjälpen med veden, ovärderligt!!
Snygg katt det där :-D


Publiceras ej