En helt ledig helg

I'm still awakeee!
 
Hehe, jag är äntligen ledig! Tre hela dagar. I morgonbitti ska jag till frisören och klippa och slinga håret. När jag kommer hem ska jag skicka in kursen jag håller på med, sedan är det bara att vänta på provet som ska göras. Skönt!
 
Patrik blev inringd på jobb hela veckan, så han har väl inte varit ledig på två veckor nu tror jag. Eller är det mer? Jag har ingen koll längre. Vi skulle egentligen på restaurang i morgon, men det sket sig ju lite, kan man ju säga. Jaja, bättre lycka nästa gång...
 
Fick semesterlönen denna månad... Jag blev faktiskt besviken. Trodde jag skulle få några tusenlappar mer, men så var icke fallet. Tror det beror på att det bara var draget fyra dagar i veckan, istället för fem. Så jag fick många fler semesterdagar kvar istället. Konstigt!
 
Gud, vad jag ska njuta i helgen! En helt ledig helg, utan plugg och utan jobb. Kungligt!
 
Godnatt med er!
 
Såhär hemsk är min utväxt nu... Säkert 4 cm. Jag har inte slingat håret sen i början på sommaren.
 

Kommentarer


Publiceras ej