Då var semestern hyfsat över

Tjo!
 
Då har man avklarat sin första arbetsvecka och den var fan inte nådig. Mina fötter har känts som benpipor och en brinnande känsla har infunnit sig. Ryggen har jag så ont i, att jag börjar tro att något väldigt illa håller på att hända. Armbågarna är helt kaputt, trots att jag använt skydd hela tiden och varit duktig med ergonomin. Jag har använt ryggbältet och har även gjort en del ryggövningar, samt stretching. Till fötterna har jag bara kunnat använda kylda ristofflor och iskallt vatten.
 
Med andra ord... Inte så kul!
 
Dock har min helg varit mycket bättre. Jag blev ledig i två hela dagar, så i går var jag och Patrik på picnic med Issa och Mikka. Vi hade väldigt mysigt och åt massor med fika och solade. På kvällen såg jag och Issa en film och drack milkshakedrinkar. I dag har jag och Patan solat och badat på Grunna och sedan hälsade vi på hemma hos FJ och Christina. Men inte nog med det, efter att Patan for på jobbet så fixade jag i ordning lite musik på telefonen och sedan tog jag mig en redig promenad på 7,5 km. Det var så jädrans skönt! Vädret var på topp och allt bara flöt på. Jag hade mitt vätskebälte (som btw, är det bästa köpet på länge) och slapp gå och bära på vattenflaskan. Jag hann t o m att plugga efteråt.
 
I morgon startar en ny arbetsvecka och på onsdag ska jag cykla Ride of Hope. Jag måste dock fixa en cykelhjälm i morgon, det är tvång! Vi får se hur det går...
 
Här har ni mig på prommis i Edsgården. (Bild från Instagram)
 Lilla Ebjulon har byggt sig en skugg-grotta, han kan nästan allt!
 

Kommentarer


Publiceras ej