Välkommen till världen!

Tjenis alla!
 
Idag vaknade jag av ett telefonsamtal från jobbet, jag måste ta stängningen ikväll (ansvarig), tyfiskt! Men man måste ställa upp! Jag skulle ändå jobba stängning utan ansvar. Blir till att jobba extra på tisdag också.
 
Nu ni, är det mycket som händer!
Idag den 14:e september, fick min bästaste vän Angelica en liten son! En alldeles egen liten rödhårig goding med blåa ögon. Jag längtar ihjäl mig tills jag ska få träffa honom, hinner inte imorgon så det får bli på söndag istället. Dom ska komma hem ikväll, det blir bara tidigare och tidigare det där med hur länge man får stanna på BB. Nu vill jag att det ska bli söndag, pronto!
 
Sedan ska jag boka en visning för en stuga vi är lite intresserad av. Får se om det är något att ha, men den är väldigt söt. Budet låg inte så högt heller, det är lite att göra på den.
 
Känns som att livet börjar arta sig, det börjar hända saker. Skolan går bra, det är kul! Jag känner mig lycklig inombords ganska ofta. Och även om jag aldrig kommer få bo i hus, har jag lagt det bakom mig och ser framåt istället. Jag är till freds! Känns otroligt skönt.
 
Vi hörs, jag ska äta lite och jobba nu.
 

Kommentarer


Publiceras ej