Stugvisning

Tjabba!
 
Sitter just nu och jäser lite efter den goda maten jag fick när jag kom hem ikväll, det blev lammstek som Patan marinerat.
 
Bokade tid på onsdag för att åka och kika på en stuga iaf. Det ska bli skitspännande! Men jag ska inte ha för höga förhoppningar. Annars ligger det inte sååå mycket roligt ute just nu eller, en stuga som vi fastnade för, men då låg den för långt bort. Man vill ju kunna åka till jobbet utan att det ska kosta allt för mycket. Vi har satt en 20 minuters gräns, sedan spelar det inte sååå stor roll var stugan ligger. Gärna nära någon sjö eller hav, så man kan fiska. The hunting continues!
 
Imorgon blir det en heldag på jobbet, hoppas det går fort! Det blir nämligen kräftskiva med jobbet hos Manglarn då. Som jag sa tidigare blir jag nykter, men vad gör väl det?! Jag är ju sjukt kul ändå. Behöver ingen alkohol för att get my groove on direkt. Men det ska bli skoj iaf!
 
Jamen, då går jag snart och lägger mig då, hörs!
 
Längtar tills jag också kan påta runt i min egen trädgård!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-09-15 09:00:38

Åh, va kul!! Ska ni skaffa stuga?

Svar: Yes, det är tanken iaf. :D När eller vilken vet vi inte än. Men vi är sugna på en som vi ska titta på till veckan.
Lillaste


Publiceras ej