Mikka fyllde 25

Tjo!
 
Jag hade en grymt trevlig kväll igår hos Mikka. Hon fyllde 25 år, så hon hade ställt till med middag och andra godsaker. Det var några nya tjejer jag inte träffat där, så det var kul! Alltid skoj att träffa nytt folk. Hoppas dom inte blev skrämda av mig, jag är ju som jag är. Jag gick hem runt ett iaf, trött som fan!
 
Idag är jag lika trött som jag var igår när jag vaknade. Men det är rätt skönt, eftersom jag är ledig. Patrik är inte hemma, han är på ett nytt jobb som började idag. Jag vet egentligen ingenting mer än att han ska vara där idag och imorgon. Så är det ett fast jobb? Ingen aning. Vilken lön? No clue. Ska han bara jobba där dom här dagarna? Vet ej. Satt, inte mycket information på den punkten. Men kul att han är på ett nytt jobb iaf! Me like! Det ska bli skoj när han kommer hem, så man får höra. Men när slutar han?
 
Näe, nu ska jag göra något.
 

Kommentarer


Publiceras ej