Lilla Birger

Halloj!
 
Jag hann inte blogga igår, hade fullt upp från det att jag klev upp tills att jag gick och la mig.
 
Igår fick vi äntligen träffa lilla Birger för första gången. Bara två dagar gammal (säger man två, han föddes på fredag förmiddag och vi var där på söndag? Haha!), så fin och massor av rött hår. Det ska bli så himla kul att få lära känna lillen, jag ska lära honom allt jag kan. Jag kan inte riktigt smälta att min älskade vän har fått en liten son alltså! Känns helt galet, men galet bra såklart! Det är sjukt läckert! Nu är jag faktiskt liiite sugen själv... Men bara lite. Måste vänta några år, så vi har fast inkomst m.m.
 
Issa och Vicky kom till mig senare på kvällen, vi hade lite rysarkväll. Vi såg The cabin in the woods (inte så bra alls, han som gjorde den filmen måste ha varit hög) och The woman in black (mycket bättre, skrek rätt mycket så det ser jag som en lyckad rysare). Issa gick lite tidigare, men Vicky stannade till två på natten. Mycket trevligt!
 
Nu måste jag snabba mig, ska duscha och gå till jobbet.
 
GRATTIS BELLA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
 
 

Lillen vaken! Så lik Angelica. :D







 

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2012-09-17 12:36:55

Söööta Birger!! Och tack proppen ;)

Svar: Hihi! Hoppas du hade en fin dag!
Lillaste

Postat av: kim

Publicerad 2012-09-17 14:39:08

Men gud vilken sötpropp! Hälsa och gratta så mkt :)

Svar: Hehe, ja han är så jädrans söt! :D Det ska jag göra!
Lillaste


Publiceras ej