Kvällsmys med Birger

Hoho!
 
Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag ska mysa ner mig i sänga.
 
Jag har varit hos Angie ikväll och myst med lilla Birger. Fått surra av mig lite och lyssnat på hennes förlossningshistoria (asintressant!), fick en tår i ögat där på slutet när lillen tittade ut tillslut. Huga, han är så jäääädra fin alltså! Han är en perfekt liten unge helt enkelt, tårna är så söta! Längtar redan tills jag ska dit nästa gång.
 
Imorgon är jag äntligen ledig! Så det blir plugg, jobbsök, stugvisning och festligheter hos Mikka. Blir en härlig dag! Jag och Patan har bokat en skaldjurskryssning i Oktober, eftersom vi inte ska åka iväg något till vintern så får det bli en liten tripp med båt istället. Blir ännu en kryssning sedan också, jag fick en gratis när Patrik köpte min kamera. Men denna kryssning är en temakryssning som går till Mariehamn. Det ska bli grymt mysigt! Vi ska bo i en De Luxe-hytt.
 
Näe, nu ska jag gosa ner mig.
Hörs!
 
Birger, den lilla godingen.

Kommentarer


Publiceras ej