Tisdag

Tjabba!
 
Gud vad många av mina bloggvänner har blivit duktiga på att blogga! Och här sitter jag och orkar inte skriva något. Men det kanske är bättre att jag bloggar när andan faller på, än att jag ska tvinga fram något trist inlägg om hur min dag har varit.
 
Just i skrivande stund har jag det rätt gött! Sigge har intagit en plats bredvid mig, han ligger som ett spjut över hela soffan och bara snarkar. Hur gulligt?! Jag klev upp sent som fan, ingen frulle har jag fått i mig heller.
 
Hm, nu börjar detta inlägg likna ett sånt där trist inlägg om hur min dag har varit.
 
Iaf, jag ska på bio och se Paranormal Activity 4 ikväll. Jag tror inte den kommer vara sååå bra om jag ska vara ärlig, tyckte nämligen trean var rätt kass. Och när jag tänker tillbaka på dom andra två, så tyckte jag inte dom var sååå bra heller. Meeeen, det är kul att gå på bio och jag hoppas att jag åtminstone blir rädd!
 
Nu nytta! Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej