Hej då en sväng

Tjenis!
 
Idag har jag inte gjort många knop, fast jag skulle! Men men, det är som det är. Var i väg nu på kvällskvisten och tränade lite, körde en timme spinning. Jobbigt som fuck!
 
Rätt skön helg, i fredags myste vi lite med ost, kex och ett glas rött. Jag fick välja helt själv, jag som kan ingenting om vin, haha! Men tog hjälp av en trevlig tjej på boa, det blev något som heter Millefiori, som skulle passa bra till just ost och mys. Det var helt okej, rätt fruktigt, passade mig.
 
Igår var FJ och Christina här och tittade på One Piece med oss, eller ja... Grabbarna kollade, vi satt mest och surrade. Jag har inte kommit ikapp OP än, så.
 
Imorgon drar jag och Patan i väg på en skaldjurskryssning med Birka Paradise. Det ska bli riktigt skoj! Köpa lite gött på taxfreen och äta, äta och äta. André ska vara kattvakt.
 
Vi hörs på onsdag!
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej