Bytt rum

Halloj!
 
Tänkte visa er hur vårt nya sovrum blev, inga stora förändringar men ett nytt rum och några nya saker. "Ateljén", (som Patrik nu kallar datarummet, eftersom han inte har någon dator där längre) blir inte riktigt som jag vill ha det. Jag får inte till möbleringen så bra och jag känner att det är helt fel stil där inne. Det blir till att byta ut allt sedan, när jag sparat lite pengar. Tänkte försöka köra lite mer stilrent och lugn atmosfär, vill känna inspirationen flöda när jag går in dit. Det får man inte nu... Svårt det där.
 
Jaja, här kommer lite bilder iaf.
 
Nya sovrumslampor, men samma detaljer på hyllan.
 
Köpt en klädstege, som fylldes påengång. Har äntligen satt upp ljushållarna från Indiska, dom passade perfekt i nya sovrummet.
 
Måste införskaffa nya möbler!
Ja, ni ser ju... Det behövs fräscha, vita, högblanka möbler!
 

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2012-10-06 19:07:20

Bästa inredningsdetaljen är det svarta på sängen!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-10-06 21:39:50

Ja, och den kostade bara en krona. :D

Postat av: Mikka

Publicerad 2012-10-07 10:44:27

Gud vad fint det vart! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-11 19:00:47

vart har du köpt klädstegen? :)

Svar: Hej Anonym! ;DJag köpte den på Ellos.se typ en trehundring.
Lillaste


Publiceras ej