Halloweenmys

Tjenis alla!
 
Ikväll hade jag fixat lite sent Halloweenmys för Issa och Vicky, skräcktrion! Jag hade fyndat lite spiderweb på Ica Maxi och köpt lite gotta. Patan hjälpte mig att fixa i ordning så näten blev bra.
 
När brudarna kom hit så hade jag fixat två filmer, en rysare och en thriller. Vi drog vinstlotten för en gångs skull, vad gällande bra filmer. Rysaren heter The Pact och handlar om en tjej vars syster och kusin försvinner i huset hon bor i. Vi sket i brallan ungefär, skitläskig! Inte nog med det, det sjukaste händer mitt under filmen! Lampan ovanför vardagsrumsbordet börjar snurra och gunga, så jävla rädda! Och efter ett tag så flyger gardinen upp och vi tänkte att det måste komma från balkongdörren eftersom den var på glänt. Så vi fortsätter att titta, något räddare än innan. Bra effekter såhär på våran skräckafton. Helt plötsligt börjar lampan snurra igen med världens fart och efter en stund så ser vi att gardinen har liksom fastnat i en pose som ser ut som att någon står och håller i den. Jag gick fram och kollade för det såg så sjukt ut, tror ni inte att det sitter fast en jävla lina i gardninen! Hahaha, då sitter Patan och drar i en massa trådar för att skrämma skiten ur oss. Han hade kopplat dom in i ett gammalt hål vi haft till nätverkssladdar m.m. så han kunde sitta i sovrummet medan vi satt i vardagsrummet. Coolt! När vi fattat det, så satt vi och glodde på filmen, då det helt plötsligt kravlar fram en fet jävla spindel ur klockan ovanför tvn! Sket på mig igen! Patan hade ett sista ess i ärmen...
 
Den andra filmen vi såg var en thriller som heter Gone. Den handlar om en tjej vars syster blir bortrövad, men ingen tror henne. Jääävligt bra måste jag säga! Sjukt spännande och läskig. Så nu har ni några filmer att glo på när ni vill bli lite rädda.
 
Bästa kvällen på länge! Garvade läppen av mig.
 

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2012-11-03 16:02:24

Vad fint du hade gjort! Vicky ringde och skvallrade om hur läskig och bra kvällen var! Önskar att jag oxå kunde se skräckisar. Fast jag kanske inte hade fått komma ändå ;)
Han är roligt mannen din oxå måste jag säga ;)


Publiceras ej