Hamburgers

Tjenis!

Idag har jag varit ledig och det firade jag med att sova som fan! Jag vaknade inte förrän halv tolv på dagen. Jag hade iofrs inte sovit särskilt mycket natten innan, så man tog väl igen sig då.

Jag har nog inte gjort så mycket idag, eftersom det var eftermiddag helt plötsligt, men jag tog en prommis runt Östrand och handlade lite på jobbet. När jag kom hem gjorde jag i ordning hemgjorda hamburgare och även hemgjord hamburgerdressing. Blev en god sallad till, men inga bröd. Lchf-style!

Och fan så gott det blev!

Sitter och väntar på att grillen ska bli klar.


Står man och grillar burgers on the Middlestreet liksom ba!

Efter maten tog jag, Patan och André en långprommis och njöt av det sköna vädret.
Näe, nu vette tusan, men jag borde göra klart sista uppgiften så jag kan skicka in kursen någongång.

Kommentarer


Publiceras ej