Duktig ibland

Tjoo!

Nu har jag varit duktig i två veckors tid, med att inte äta karra m.m. på vardagarna. Jag har utsatt en ätardag i veckan, tills dess att jag nått mitt mål - Att gå ner ytterligare 3-4 kg. Första veckan var en pina! Andra veckan har gått tusen gånger lättare. Jag har även varit ute och gått varje dag, ca 6,5-7 km. Tränat på gymet en dag, då det regnade. Jag äter heller inga kolhydrater och jag trodde det skulle bli svårt att hålla den kosten eftersom karln äter sånt, men han har valt att inte heller äta det. Så det går skitbra, vi har inte saknat det än. Senast jag vägde mig hade jag gått ner 1,5 kg, men jag vill då gå ner ytterligare 3-4 kg.

Idag har man ju ätardag då, så jag hade bestämt att vi skulle käka på Stekhuset, för jag har varit så sjukt sugen på deras knäckflarn så himla länge nu! Jag åt tunnbrödkorg med skagen till förrätt, oxfilé med bearnaise- och murkelsås till varmrätt och kaffe och flarn till efterrätt, muuums! Nu blir det filmmys och lite gotta till det.


Jag och min lilla fis Sigge.

Caught in the act så att säga, hyfsat snygg när man tuggar febrilt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-19 21:38:53

Tycker det verkar som om du är på väg att kasta upp!! Inte så konstigt i så fall med tanke på vad som ligger på tallriken framför dig. Blir billigt att bju Patrik på mat framledes hade nå riktiga bamsing sniglar i pärlande!


Publiceras ej