Mitt nya liv

Idag slutade jag tidigt på jobbet, det hör inte till vanligheten kan jag lova! Så skönt att bara gå hem och ha hela dagen framför sig. Vad har jag gjort av dagen då? Inte ett skit! Haha...

Jag skulle plugga, men jag orkade inte. Jag skulle ta en prommis, men jag orkade inte det heller (gick ju iaf till och från jobbet, om det räknas?). Jaja, bättre lycka nästa gång. Det blev bara en massa mangaläsande och matlagning. Jag började ju mitt nya liv idag, höhö.

Jag ska försöka att bli av med sockerberoendet, men jag är inte säker på om jag har motivationen. Men ja, jag ska försöka, jag tänker inte förbjuda mig någonting... Då går det åt helvitti. Fast å andra sidan, säger jag väl detta till mig själv varenda måndag...

Godnatt med er!

HEEEEEMAAAAN!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-09 17:31:18

Lat latare latast, men lika snygg som alltid!!


Publiceras ej