Hyfsat skön dag

Idag blev en riktig utedag!

Jag gick ut klockan halv två på min långprommis, superskönt i det varma vårvädret. Jag gick min vanliga runda, som idag endast tog 1 timme. Så nu har man ju lyckats dra den 20 minuter snabbare än första gången, nice! Körde två små spurter också i uppförs. Såg att jag fått sms av Patriks syster Helly att hon ville gå till lekparken vid skolan. Så jag hängde på henne och Noelia dit, sedan gick vi en runda runt örnen, så det blev en extra prommis för mig. Jag var hemma strax efter fyra, så skönt väder!

Jag har iaf gått ner ca 1,5kg på en och en halv vecka iaf. Har som mål att jag ska ta mig ner ett kg i taget, för att inte bli obstinat. OCH jag har bestämt att jag bara får käka godsaker på lördagar en tid framöver, tills jag nått vikten jag vill ha, det är ca 3-4kg bara. Den här gången ska jag klara det! Måste stå emot temptations!

Lite varmt idag med underställströjan under hoodien.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-05-15 21:16:19

snugg kusin man har ♥


Publiceras ej