Dödsterrormaskinen

Tjabba!

Inget speciellt har hänt, så jag ska väl fatta mig kort. Imorgon är jag ledig, vilket egentligen betyder plugg- och städdag. Det ser ut som ett helvete här, men det braiga är att det inte är så mycket framdraget, så det kan gå fort ändå. Jaja... Imorgonbitti ska jag till sjukgympan och dödsterrormaskinen. Men någon bra är att jag faktiskt känner mig lite bättre i armen, det gör fortfarande väldigt ont, men inte alls lika ont som förra veckan. Hoppas verkligen att detta fungerar nu, så jag kan lägga amputeringstankarna på hyllan (har seriöst tänkt på att kapa armen, på riktigt! Tydligen finns det folk med amputeringsfetischism och därför får man inte amputera som man vill.).

Som sagt inget viktigt, inget intressant idag. Återkommer imorgon istället! Good night!

Dags att banta kan jag tycka...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-10 12:40:54

Ha ha ha true that!!!


Publiceras ej