Avengers och Anime

Hallå!

Blev så trött igårkväll att jag inte orkade blogga om filmen. Vi var iaf och såg Avengers, som jag längtat efter så länge, jag älskar Marvel! Filmen var skitbra, actionfylld med lite komedi. Blev så himla positivt överraskad att det var Mark Ruffalo som spelade Hulken, Mark är en av mina favoritskådisar! Han var grymt bra of course. Filmen handlar om att Thors brorsa Loki från Asgård, kommer till jorden och ska försöka ta över hela skiten och få alla människor att lyda honom. S.H.I.E.L.D tar till hårdhandskarna och samlar ihop dom bästa soldaterna dom har, nämligen Hulken, Captain America, Thor, Iron Man, Hawkeye och Black Widdow. Tillsammans ska dom försöka rädda jorden, men först måste dom lära sig jobba i team.

Hehe, filmens handling låter ju fruktansvärt lame, men sjukt bra film faktiskt. Ni som älskar Marvel kommer helt klart digga denna.

Idag har jag varit sjukt trött, första dagen på hela veckan som jag kunnat sova ut! Klev upp vid tio och somnade lite när jag satt och pluggade också. Nu har jag precis gjort en Key lime pie, Patan ville också smaka. Sedan blir det mys till Fairy Tail och Naruto! Gud vad jag älskar dom serierna! Har börjat läsa mangan till Fairy Tail nu, helt hooked. Hahaha!

God kväll!

Göttigt värre!

Kommentarer


Publiceras ej