Veckan

Tjohooo!

I veckan som gått har jag mest bara jobbat om jag ska vara ärlig. Blev bara en ledig dag i förra helgen, sen har jag fortsatt jobba. Men tänkte väl skriva lite nu då...

Patrik for iväg i måndags till Örebro och jobbar lite med ett tält där. Han bor så roligt, han har inget internet eller täckning för mobilen, så han måste gå ut och gå när han ska ringa mig. Varje gång han ringer har han en hel farm runt omkring sig, katter som leker och klättrar runt på honom. Hästar som klapprar omkring och smyger upp bakom honom, kaniner som leker och blir attackerade av katterna. Det verkar väldigt mysigt! Först trodde han att han skulle dö utan internet, men nu trivs han rätt bra och sålänge han kan nå mig så är han nöjd, sa han.

Några kaniner som äter kebab.

Några kaniner, en katt som tänker attackera uppifrån och några hästar som klipper gräset.

Veckan har varit jobbig matmässigt, jag har inte haft någon inspiration till något men äta bör man ju. Så jag har fått gjort några lättare varianter som inte tagit sån tid. Även sockersuget har varit enormt, fattar inte varför, har inte fuskat något heller. Men jag har iaf stått emot det. Men vågen står på samma, så jag fortsätter och harvar på, men känns ju inte så skoj att man stått still i två veckor fast man är ute och motionerar i princip varje dag. Men det kommer väl.

Har blivit lite lax i ugn med prästost.

Igår blev det Västerbottenpaj med romröra.

Tränings-mode!

 

Det var allt för stunden, nu ska jag dra fram dammsugaren.

Kommentarer


Publiceras ej