Snart semester

Tjooo!

Veckan som gått har bestått av jobb som vanligt. Patrik for upp till Umeå igår och jobbar tills imorgon. Själv går jag på semester imorgon klockan halv fyra på eftermiddagen. Längtar ihjäl mig! Känner att jag behöver ledighet nu alltså, jag har inte haft en riktig semester på flera flera år. Blir dock bara tre veckor, jag vill spara två veckor, så vi kan fara någonstans om vi är sugna.

Har slackat i några veckor med träningen också, inte bra alls. Dock har jag ätit bra och så, så ingen fara. Men idag tog jag på mig cykelbyxorna och drog ut på en långprommis. Skithärligt promenadväder ute! Under semestern ska vi gå mycket och sedan tror jag att det blir endel spinning för min del. Har klippkortet kvar på Hälsohuset.

Näe, tack för mig!

 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-06-29 17:43:39

Åhw! Jag vill också ha en systemkamera D:


Publiceras ej