Give me a camera

Jag säger samma sak igen, fan vad trist och blogga när man inte har en kamera!

Jag hatar att använda min mobilkamera, går ju inte ens att ta normala bilder med den, dom blir otroligt suddiga. När Patan är hemma blir det lite bättre bilder, eftersom han har en bra mobil iaf. Men ja, bloggningen dör i samband med att karln far i väg och jobbar.

Iaf, idag är det fint väder! Första gången på så länge. Linnéa, min kusin, var här nyss och fick lite hjälp med håret inför skolavslutningen. Lite lockar blev det och hon blev så fin så. Jag tänkte väl försöka ta mig ut en sväng också, efter jag ätit lite. Eller så sitter jag kvar på ballis och bara njuter.

Alltså, jag vet inte vad jag fick ut av detta blogginlägg? Haha!

Time to do something...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-06-15 11:49:50

Blev ju skit fint :D

THANKS A LOT!


Publiceras ej