Fest någonstans?

Tjo motherfuckers!

Sitter här i mörkret all by my self... Forever alone till och med.

Lyckades göra klart kursen idag, så nu kan jag skicka in den imorgon. Jag segade lite med kursen denna gång, blir så ibland. Men nu har jag iaf gjort en tredjedel av skolan, skönt det.

Såg 21 Jump Street ikväll, så jävla kul film! Skrattade högt för mig själv här hemma. Inte ofta man gör det, men kunde inte hålla mig. Så himla få filmer som är sådär riktigt roliga, så man måste skratta. Annars sitter man bara och fnissar. Aja, se den om ni vill ha er ett gott skratt iaf.

Midsommar snart, men det verkar inte som att folk ska göra någonting i år? Eller?

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2012-06-14 12:30:16

Hahaha, även att jag förstod att du skulle kommentera det! :D

Alla mackor var faktiskt till honom fast flingorna var till mig ;)


Publiceras ej