I'm having the time of my life

Ja, jag har semester ja!

Hittills har jag haft så sjukt härliga dagar! Har unnat mig riktigt med allt vad det innebär. Jag har tagit ett break med pluggandet också, så jag verkligen kan ta det lugnt och njuta, sååå skönt! Så ja, nu blir det bara en massa glassande i solen och lite annat bus.

Var på Gatufesten en sväng med Issa igårkväll också, trevligt att kolla läget, men vi blev inte långvariga. Blir nog en sväng in på lördag dag också, måste ta en langos.

Några bilder på vad vi pysslat med.

Mammas katt Sicka.

Patriks systerdotter Noelia och mormor Ylva (kalas för pappa Jonas som fyllde 32 år)

Data-Pata i det gröna.

Har blivit lite god mat.

Har blivit en och annan god drink (strawberry daiquiri här).

Jääävlar, inget får gå till spillo!

Kommentarer


Publiceras ej