Kingeling

Tjabba!

Varit och jobbat ett pass på den mest hektiska dagen på otroooligt länge. Fan i helvete vad jag fick slita! Känns i armen nu kan man lugnt säga, och då har jag ändå försökt använda den andra så mycket som möjligt.

For med sommardäcken till verkstaden för påläggning också, så på onsdag ska bilen få sommarskorna knutna.

Idag fick jag äntligen betyg på mina kurser jag lämnade in för två veckor sedan. Blev riktigt nöjd, trodde inte jag skulle få bra betyg denna gång, men jag fick riktigt bra betyg! Det är danskt betygsystem, så jag orkar inte förklara hur det funkar. Iaf, skitnöjd över det, så nu har jag mycket mer motivation!

Brorsan ville ha min Iggymålning också, men han krävde den i färg, så det blir en svår utmaning. Får se hur jag lyckas med det...

Ikväll drar jag till bossen på minimajbrasa! Hoppas ni har en bra kväll!


Ha det så kult på majbrasan!

Kommentarer


Publiceras ej