Key lime pie

Tjolahopp!

Blev en bakning här på förmiddagen. Jag ska iväg hem till mor innan tre, med lillebrorsan, vi ska köra en familjegrillning. Så jag har passat på att göra en efterrätt, jag velat prova så länge. Fick receptet av Tina, tackar för det. Iaf, jag har bakat en Key lime pie och nu hoppas jag verkligen att den smakar gott! Smeten var jäkligt god iaf, riktigt fräsch smak. Tänkte försöka komma ihåg att fota den när jag ska äta den, den står nämligen i frysen nu och gonar till sig lite.

Körde en helstädning av lägan efter istället... Ni kanske minns bajsincidenten här igår? Så nu känns det mycket bättre iaf. Men något jag stör mig sjukt mycket på är att mina jädrans Neighbours from Hell, står på ballen och röker KONSTANT, så nu luktar det rök i hela lägenheten! Det borde vara förbjudet att röka ta mig fan, iaf i min närhet. Ska ringa Reinfeldt nu och kolla om han kan fixa det till mig.

Jaja, en liten bild kan ni få iaf, det är ju många av er som faktiskt inte sett vår "nya" soffa, sen i höstas.

Städat och fräscht, utan bajs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-29 14:28:21

Oj oj säg åt dom ba!!


Publiceras ej