Kitchen

Idag har jag ägnat hela dagen åt köket. Pust och stön skulle man kunna säga! Men nu, halv ett på natten, är jag äntligen färdig! Måla måste vara bland det tråkigaste som finns iaf, det är både svettigt och trist. Imorgon måste jag finputsa lite i glipor vid skåp och lister så att det inte ser halvdant ut. Patrik får sätta upp listerna, vill inte förstöra med att borra fel, vi har betong i hela köket.

Tror det får bli en liten sväng in till Birsta imorgon också, så jag kan köpa lampan och hyllorna jag ska ha i köket. Måste på Brand World också och kolla efter nya träningsbrallor.

Jaja, här kommer ett smakprov på hur köket blev. Bättre bilder kommer sen, när jag fått göra fint där.


Tycker det ser rätt schysst ut, men man vet ju inte hur det är i dagsljus än... Men lite skavanker här och där kan jag erkänna att det finns... Men det ska väl synas att man gjort det själv också, eller? ;P

Kommentarer


Publiceras ej