Spenderarbyxor på

Idag har jag varit hemma hos Mor och hjälpt henne att slänga massvis med skrot och sopor på tippen. Vi hann även att hämta takplåt, som hon ska ha på sin nya vedbod som Patan byggt åt henne. Nu har vi jobbat stenhårt hela helgen och idag, så nu kan vi klappa oss själva på axlarna.

Patrik kom hem igår också, så han tog och rev köket, eftersom VVS'arn skulle komma idag och stänga av vattnet. MEN, så ringde VVS'arn och sa att han inte kunde komma idag, utan skulle komma imorgon eftermiddag istället. Så det var ju just typiskt, nu förlorar vi en hel dags arbete. Vi tog och for in och shoppade på Birsta, efter att jag kommit hem istället. Vi hade inga vitrindörrar till köket, så vi tog och köpte dom... Det fick följa med lite andra saker också...


Köpte en munkjacka från Stadium, som jag ska ha när jag tränar bl. a.
Min kompis Vicky har redan en likadan, men jag kunde inte låta bli!

Köpte en ny växt till sovrummet, denna är fake... Växter vill inte överleva
i vårat sovrum, om dom inte står i fönstret.

Nya fake-växter här med!

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2011-05-16 21:54:39

Snygg tröja hurru ;) Skön va?! :)


Publiceras ej