Sjuk?

Jag tror jag börjar bli förkyld, känner mig lite rispig i halsen och det ömmar i näsan, det brukar vara mina symptom innan jag ska bli förkyld. Sedan är ju typ alla på jobbet förkylda just nu, eller har varit... Så det sprids runt, jag är den enda som inte varit sjuk än. Dock har jag inte blivit sjuk än och det kan ju faktiskt gå tillbaka, så jag ska inte måla fan på väggen, så att säga. Det blir ändå stenhård träning ikväll!

Jag slutade tidigt från jobbet och då passade jag på att använda min energi, till att röja här hemma. Har tvättat, diskat, kört diskmaskin, rengjort toan, röjt upp, plockat undan alla vinterskor, jackor, mössor och vantar. Ska försöka putsa fönstrena någon dag också, så jag kan få upp sommargardinerna.

Nu väntar jag på att fläskpannkakan ska bli färdig, jag är vrååålhungrig!




Svärmors recept!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-05-12 17:07:05

Haha, vi har gjort samma saker idag ser ja :D

See you soon!


Publiceras ej