I'm on a roll

Vi kör ett till, medan I'm on a roll, so to speak.

Tänkte bara visa min väldigt sköna tisdagsdag. Intog lite god frukost på ballen, med Twilightguiden i högsta högg. Så där satt en annan och jäste ett par timmar, innan man begav sig till jobbet. Riktigt nice!

Det enda jag blev lite irriterad över var att när jag burit ut tallriken på ballis och skulle in och hämta en grej, tror ni inte att Ebbe och Sigge var där och försökte stjäla min kalkon! Jag kom precis ut när Ebbe stod med en kalkonbit i munnen... Han har varit olydig hela dagen, när jag kom hem från jobbet och skulle laga mat, så hade jag lagt varorna på spisen, där det bl. a låg en purjolök. Jag hade bara gått in i sovrummet fram och tillbaka, när jag hör något dunsa ifrån köket. När jag kommer dit, så har Ebbe hoppat upp på spisen och TAGIT purjolöken och slitit ner den på golvet! Alltså, what is up?! Dom har mat så det räcker och blir över... Gamar!

Story of my life!


Frukost och min Twilightguide.

Inte helt fel med frukt och kalkon.

Jäsarn'... Smörjde in mig med solskyddsfaktor också, just to be on the safeside.

Kommentarer


Publiceras ej