I'm back... Or am I?

Tjennaaa!

Nu var det ett tag sedan sist va? Tog en lång och skön bloggpaus. Kanske är jag tillbaka, who knows? Det enda jag vet är att jag har lust att skriva lite. This is what's going on...

Vikarierar för Vicky på jobbet 50%, men det blir alltid lite extra utöver det. Ska sommarjobba 50% också, så jag har iaf jobb fram till september, vilket behövs! Jag har även gått ur Arbetsförmedlingen tillfälligt, för att spara mina dagar i ungdomsgarantin... För sämre tider, så att säga.

Men det allra roligaste är att jag faktiskt ska ta och börja plugga igen! Denna gång till något jag bara drömt om, men nu vågat ta steget ut. Förhoppningsvis får jag börja köra igång efter den 15:e maj. Mer om det när det har kört igång... Men jag är excited!

En till rolig grej är att vi äntligen fått våra bänkskivor, så när Patrik kommer tillbaka från jobb kör vi igång direkt med köket! Nu jädrar ska det renoveras om!


Skitfult!


Såhär såg köket ut från början... Vi har dock gjort om halva köket
redan, men har fått satt stopp då vi fick jävligt ont om pengar helt enkelt.
Men nu är vi igång igen, skam den som ger sig. Vi har också bytt golvet.

Kommentarer


Publiceras ej