Min födelsedag

Ja, idag fyller man alltså år, hela 25 bast! Nu tycker jag minsann att det är färdigåldrat. Själva födelsedagen har ju inte varit något speciellt dock, jag har bara städat och jobbat. Men min kära mor kom förbi imorse med bakelser, så jag inte skulle känna mig helt bortglömd. Självklart har man blivit gratulerad av en massa folk, men inget kalas idag då.

På söndag kommer jag bli firad istället, för det är enda dagen jag är ledig. Så allt som allt, en helt vanlig trist dag. Det allra tråkigaste är att Patrik inte är hemma och firar mig, men det är smällar man får ta när han inte har ett fast jobb. Men det är trist iaf...

Aja, längtar till söndag då alla släkt och vänner kommer hit! Sedan längtar jag sketamycket till födelsedagsfesten!
Nu blir det According to Jim!


Såhär pigg och alert ser jag ut ikväll, fråga mig inte vad handen gör,
jag var inte medveten om att den stod rätt upp. :D

Mina älskade söner, ligger och myser!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-06-17 22:57:24

Heheh.. älskar Sigge's style :D

Postat av: angen

Publicerad 2011-06-21 23:31:12

Mohaha.. Nejje, han har gjort mittbena ist för snebena..haha


Publiceras ej