Midsommarmaskeraden!

Tjena hallå!

Midsommar blev en succé! Dock blev det lite väl mycket succé från min sida... Hehe. Men jag hade riktigt roligt och jag hoppas att alla ni andra också hade roligt. Jag vann t o m bästa utklädnad, så det tackar jag er allra ödmjukast för! Här kommer lite bilder (har lånat en del av Angelica och Belle).


Jag var Slash från Guns n Roses.



Patrik var en Pimp, från 70-talet.

Close-up.

Angelica var Alexander Lukas från Kalle Anka.

Jonas var Jigsaw dockan från Sawfilmerna. Skrämde skiten ur folk mest hela tiden.

Chris No Moneymaker kom tvåa med sin Catwoman-utstyrsel, riktigt otäckt!

Bella var indier. Hon hade en korg med sig som det fanns lite allt möjligt i, bl a
en orm och en flöjt! Hahaha.

Hennes pojkvän Fredrik var ett fnask, eller filthy whore (whatever you like).

Lillebrorsan kom som Freddie Mercury från Queen. Så jävla likt!

Men så kom FJ också som Freddie och han hade odlat egen mustash och
färgat både hår, ögonbryn och muschen! Sjukt läskigt. Haha!

Tea kom som ett troll.

Jonas kom som en japan (han valde vad han ville inom japan, haha.)

Micke kom som Mike Tyson, hehe... han hade lite problem med flinten dock.

Angen kom som en afrikan, hehe.

Pernilla kom som Penguin från Batman. Hon hade även en cigarr! :D

Lill-Erik kom som en Epatraktor-transformers, hahaha!

Här har ni honom stående, hahaha!

Belle kom som en Barbie.

Ida och Issa kom som en intagen och en indian, dom kom utan mustasher dock,
men lillebrorsan var mer än villig att dela med sig.

Patrik och Magda kom som Pilot och Marilyn Monroe.

Thomas kom som Tuck, broder Tuck.

Christina kom som Cleopatra!

Therese kom som Twiggy!

André kom som en alkoholist, och levde även ut drömmen som en.
Han däckade kvart i sju på kvällen, hahaha!


Tror jag fick med alla nu, men jag kan ha glömt någon. Lägger upp lite fler festbilder i ett senare inlägg.

Kommentarer


Publiceras ej