Nyår 2010

Alright! Då var bloggpausen över då. Men det har varit riktigt skönt att inte skriva också...
Då kör vi årets första blogginlägg!

Jag kan starta med att visa lite bilder ifrån nyår, vi blev en hel del roligt folk. Dom flesta bilderna är lånade av Angelica, hon fick roligast bilder, men fick med några bilder från mig också.


Här har vi kvinnan själv!

Jag ser ut som en crazyperson.

Dummar mig med Tea.

Älsklingen kommer med efterrätt (som inte är färdigt än).

Patriks öl, blev en slushie!

Efterrätt, chokladmousse med crisp, kaksmulor, olika bär och daimgrädde.

Issa!

Det spelas ölspel...

Det snackas historier...

Det shotas...

Erik och André smälter maten och laddar för mer ölspel.

Det spelas mer ölspel.

Tea, Fredrik och Angie.

Det sjungs singstar...

Och partajas.

12-slaget, det korkas upp champagne!

Det skålas och röks cigarrer!

Bella firar ordentligt!

Jag firar med mousserande smultronsvin.


Resten av natten/morgonen, kan vi låta vara kvar på datorn. Men kul hade jag och förhoppningsvis alla andra också!

Kommentarer


Publiceras ej