Lillebror i Australien

Jag kom på att jag glömt att skriva här. Sånt händer ju...

Min lillebror har åkt till Australien för att hälsa på tjejen sin, som är där i tre månader. Han ska vara där i fem veckor, jag känner min något avundsjuk. Gratis boende och allt, det ända han betalar är flyg dit och hem. Tänk att få bada i alldeles turkost hav eller surfa! Gaah, jag vill också dit! Men jag ska dit jag också, någon gång i framtiden! Det blir nog ett gemensamt resemål för mig och älsklingen, vi får sätta upp det på sparlistan.

Vi ska förmodligen fara utomlands till hösten igen, men då blir det en all inclusiva eller liknande. Vi tänkte inte fara till något värstingställe nu direkt, det blir senare när vi har mer pengar. Ställen man vill till är ju Japan, Thailand, Australien och USA...så det blir till att spara lite, sen när man fått fast jobb och mer stålar.

Näe, nu ska julen bort!


Lillebror i Australien, nyss ditkommen! (Bild lånad av Belén)

Kommentarer


Publiceras ej