Farmor på besök

Jag har haft besök utav farmor hela kvällen, så uppdateringen om vardagsrumslampan fick vänta ett slag. Man märker hur mycket man faktiskt saknat farmor, när man väl får sitta och surra och bara vara. Älskar hennes historier från det hon var ung! Jag och Patrik ska åka upp när vädret och vägen har blivit bättre, det längtar jag till. Jag hoppas vi kan få med oss brorsan också.

Men till min ännu nyare lampa, mycket lampor idag...jag har behövt en läslampa till soffan, eftersom jag gillar att sitta där och glo i typ kataloger och läsa böcker och sånt, men det är så jädra dåligt ljus från taklampan och jag blir alldeles rinnig i ögonen när den är på en längre tid. Så jag och Patan tog och beställde en lampa från nya Ellos-katalogen och jädrar vad fin den är!


Perfekt till min hörna i soffan! Visst är den snygg?! Lite gammeldags
med skärmen och vingmuttrarna, blandat med modern design...
Jag gillar den skarpt!

Tack gode gud att Patrik ville dela på kostnaden, för det var ingen billig
lampa direkt, men vi fick 30% rabatt!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-01-13 09:27:32

Hehe, jag har ingen stil, köper det jag gillar ;) lite olika i olika rum.


Publiceras ej