Kuddar och elände

Oh fy farao vilken dag! Jag har varit ledig idag, men ni vet ju lika väl som jag, att jag inte får vara ledig då. Här har det påtats och körts symaskin utav bara faan! Först sydde jag innerkuddar, som tog en evighet. Sedan var jag ju tvungen att lägga i stoppning också och det var ju ett helvete i början, innan man fått in snitsen. Jag sket i det en stund och for iväg och tränade lite. Efter träningen hade jag sådan energi att jag tog tag i kuddarna igen. Stoppade klart dom och började med överdragen. Jag körde så det rykte kan man säga... Men nu är alla kuddar klara och det blev fan sjukt snyggt! Även att jag hann med att sätta upp julgardinen och göra fint i fönstret, Celsius ftw! (Energidrycken jag drack på gymmet, som ger en sjuuuk energi!)

Kolla in det här hurni!


Här har ni mitt fönster, fina gardiner och julstaken uppe!

En hög med innerkuddar och en färdig med överdrag.

Snygga välsydda kuddar!

Katterna älskar myshörnan, imorgon kommer dynorna dit också, det lär bli en hit!

Här är min syhörna, hehe. Näe, men allvarligt... Det här blir fan grymt fint!

Kommentarer


Publiceras ej