Lördagsbravader

Vi var på kalas hemma hos mamma igår, eftersom hon fyllde år i fredags. Där bjöds det på smörgåstårta och gräddtårta, vilket inte satt helt fel tyckte jag. Mor blev glad för presenterna, vi hade köpt en Moccamaster (en kaffebryggare Deluxe), kaffefilter och kaffe åt henne. Hon fick även en Bacardi Torched Cherry av lillebror, den uppskattades. Om inte dom där presenterna sa "Vi älskar dig", så vet inte jag...haha!

Efter kalaset skjutsade lillebror bort mig och Patan till Angelica och Jonas, för en spelkväll. Vi spelade Rappakalja och Geni. Rappakalja var skitkul, det är mitt favoritspel! Geni är väl inte min grej, men jag tycker det är lite kul ändå, fast jag känner mig obildad när jag spelar det. Jonas bojkottade hela spelet, även fast han kunde alla frågor, för Angelica hittade en regel som inte Jonas läst och då ville han inte vara med något mer. Sedan blev det silent treatment mot Angelica. Lasse och Anki var också där, dom var ju såklart i princip bäst på alla konstiga frågor, dom är väl en aning klokare än oss barn dom.

Men allt som allt, en mycket bra dag! Ikväll blir det Volbeat på Sundsvalls sporthall, kuuul!


Födelsedagsbarn!

Oliver, Patrik och lillebror.

Smörgåstårta, muuums!

Gräddtårta!

Lillebror på golvet.

Malte! En av tre...

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2010-10-17 15:22:32

Tack för den du! Ska jag komma ihåg, ska lägga ut på fesjbock på dig ja mä!!


Publiceras ej