Pink, pink och åter pink

Tjoohoo!

Nästan nyss hemkommen från en härlig kvällsprommis med Angie. Det är så skönt att vara ute, när man är väl påklädd så att man inte fryser, men ändå kan känna hur kallt det är på nästippen.

Jag har ett dilemma...
Min katt Ebbe, har fått för sig något, jag tror han är missnöjd. Han har börjat pinka på saker på toaletten! Alltså, typ handdukar/lakan/kläder som hamnat på golvet. Han hoppade upp och hämtade ner ett lakan som låg uppe på tvättmaskinen, för att sedan pinka på det. För ett tag sedan hade en handduk ramlat ner på golvet och då passade han på att pinka på den. Idag hade han pinkat på min mjukisdress, som jag brukar ha när jag är ute och går! Jag vet inte vad felet är!? Vi tror att det är kattsanden, men kan han bli så knäpp att han pinkar på allt annat än lådan då? Jag blir ju bara så less! Jag tänker iaf byta nu så snabbt som möjligt, tänkte vänta tills denna sand är slut, men jag tror jag måste in och handla på lunchen imorgon istället. Så får vi se om han bättrar sig, detta är verkligen skiiitjobbigt! Ebbe är världens bästa katt och han gör nästan aldrig några hyss...jag kommer aldrig ta bort honom! Kanske ska tillägga att han har inte pinkat någon annanstans förutom på toaletten, så det måste vara där inne felet ligger?!


Min fina Ebbe-boll!

Kommentarer


Publiceras ej