Ätardag?

Idag sov jag verkligen ut! Jag gick och la mig strax efter tolv igår, sedan ringde bejban mig kvart över nio imorse. När jag lagt på, ringer mamma strax efter, dom högre makterna ville inte att jag skulle sova mer. Men det gjorde jag! Jag sov ett litet tag till...
Men men, jag är vaken och nu väntas lite tvättande och duschande, ska röja undan lite här också. Klockan fyra börjar jag jobba, så jag har ju hela dagen på mig att göra någon nytta. Mamma ska skjutsa mig dit och Angelica ska hämta mig, det blir Idol här hos mig ikväll. Vi får se om Issa dyker upp också.

Jag tror jag ska ha min ätardag antingen imorgon eller så kanske jag skippar det, denna vecka. Försöker bli av med sockersuget och det kanske blir värre om jag tar en ätardag då...just nu i början menar jag. Vi får se, men ikväll blir det inget för mig.

Btw, vilket tvärtomväder det är i Sverige just nu! Nere i Stockholm och Örebro osv. är det snö medan här i Norrland har vi höst fortfarande. Fast jag vet att det är snöoväder i Kiruna just nu, eller det var det igår iaf. Näe, nu ska jag göra nytta.


Sigge!

Kommentarer


Publiceras ej