Nytt bord!

Idag har varit en jäääävulskt slapp dag! Klev upp sent om sider, gjorde egentligen inte ett skit under dagen...spelade ut ett dataspel. Jag har varit ruskigt trött hela dagen, men det klarnade upp nu mot kvällen. Jag och Angelica har varit iväg till Granloholm för att hämta ett vardagsrumsbord, så nu är jag 250kr fattigare. Men det var det värt. Vårat gamla bord ska stå inne i datarummet, för det vill jag ha kvar. Då kan man switcha när man känner att man vill ha något nytt, eftersom dom är i samma färg. Efter vi hämtat bordet drog vi en repa på Birsta, Ö&B hade tisdagserbjudande på saffran, om man köpte två fick man dom för 25kr! Det är bra pris det!

Jag fick även med mig ett graffitinagellack och nagellacksremover hem. Inte helt fel!
Nu ska jag se lite serier, kvällen till ära.


Såhär ser det gamla ut.


Såhär ser det nya ut.


Dagens fångst!

Kommentarer


Publiceras ej