Köttfärsfyllda Cannellonis, mums!

Det blev ingen sushi till middag, utan jag gjorde något helt annat...men jääävligt gott! Bella berättade igår att hon skulle få Lasagne utav hennes mor, så jag blev så sugen på det igår. Idag tog jag och gjorde egna cannellonis med köttfärssåsfyllning och hemmagjord béchamelsås, MUMS!


Köpte färska lasagneplattor och fyllde dom med köttfärssås, sedan rullade jag egna cannellonis av det. Egen Béchamelsås, men den röda såsen är Dolmio orginalsås. Det gröna är pesto, som jag nyss lärt mig äta...sketagott! Det blev grymt lyckat iaf...och jag fick tre matlådor över.

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-11-08 21:25:09

Men få hit han då!! :P

Postat av: vicky

Publicerad 2010-11-09 14:36:52

Ge han mitt nummer du.. :P

Postat av: vicky

Publicerad 2010-11-09 21:50:56

Haha, blir nog bra de Soffan!


Publiceras ej