Katthämtning

Tjolahopp!

Nu är man precis hemkommen ifrån Birsta, med Vicky. Hon shoppade som om det inte fanns någon gräns på kontot, men jag nöjde mig med två julklappar till min gubbe istället. Så nu blir det till att slå in två julklappar till, me like!

Jag ska strax iväg igen, Angelica vill att jag ska följa med och hämta hem kissen, så det ska jag göra. Människan vi ska hämta den hos, är väääldigt mystisk och borde absolut inte ha katter för fem öre. Det är inte rätt att ge bort kattungar när dom är sex veckor, Angelicas katt är bara 10 ½ vecka och det är fan inte okej, men den här människan vägrar i princip ha kvar katterna. INTE OKEJ! Men men, vi får hoppas att det kommer gå bra med lillkissen nu och att den inte får något knäpp...vi vet knappt om den är rumsren, eftersom den inte gått på låda, utan pinkat i en hög med hö. Det återstår att se, det blir hårdträning iaf.


En av kissarna, inte Angelicas dock. Bild lånad av Angie.

Kommentarer


Publiceras ej